ZÁKAZNICKÁ PODPORA:  + 420 775 614 460

Vážení přátelé.
Ve středu minulý týden jsem navštívila vaši akci v Rakovníku. Přísahala jsem si, že nic, ale opravdu nic nebudu kupovat. Mám na chalupě indukční vařiče, které používám 5 let. Nádobí mám všeho druhu, hlavně když šlo použít na indukci. Proto mě zaujala přednáška a tak se mi líbilo jeho použití, že jsem neodolala a koupila jsem si sadu Black Premium Line. Doma mě samozřejmě manžel nepochválil. Hned druhý den jsem zkusila udělat pudink, který nikdy a na žádném nádobí jsem nemohla vařit bez míchání a stejně se mi vždy dost přichytil. A ono to opravdu funguje. Zamíchala jsem jenom jednou, aby se mi rozpustil cukr, přikryla poklicí a děj se vůle boží. Byla jsem mile překvapená a hlavně zb ystřil i můj muž. Druhý den jsem naplánovala pstruha. Neobaleného v mouce, pouze osoleného a okmínovaného. Vždy se mi na všech druzích nádobí, které jsem vyzkoušela kůžička přichytila na dno. Tentokrát ne - krásně opečený pstruh se dal velmi snadno obrátit a potom krásně vyjmout. A to bylo rozhodující. Manžel mé nádobí vzal na milost. Už nehubuie.ba naopak říká, že je fain i jeho údržba. Utřu papírovou utěrkou, pro klid duše omyji teplou vodou a hotovo. Dneska jsem smažila žízky. Byly výborné, křehké a do zlatova upečené. Je ovšem pravda, že jsem je pekla na trochu oleji (tak aby bylo zakryté dno). Jsem ráda, že jsem se nechala přesvědčit a nádobí si koupila. Opravdu nelituji. Přeji v&aa cute;m krásný den a mějte se moc hezky. Zdraví vás Diepoldová Marta vaše spokojená zákaznice.


2002