Reference jsou ověřovány na základě uzavřené kupní smlouvy, nebo podepsané prezenční listiny dokazující účast na organizované akci pořádané firmou Saving Europe s.r.o..
Poděkování za vstřícnost
Vážená paní Stankušová, chci Vám moc poděkovat za Vaši vstřícnost a laskavý přístup, také za rychlé vyřízení mého požadavku týkajícího se výměny mnou zakoupeného nádobí ze dne 24.10.2024. Jedná se o výměnu indukční varné desky za hrnec na pomalé vaření. Ráda bych také poděkovala panu Řehůřkovi a jeho týmu za profesionální přístup při prezentaci Vašich výrobků. Jsem velice spokojená s kvalitou zakoupeného nádobí a celé Vaší společnosti přeji samé kvalitní výrobky a hodně spokojených zákazníků.
3.11.2024
Péče o zákazníka po prodeji
Vážená společnost, Saving Europe s.r.o.
Máme zakoupené 2 kusy přístroje na výrobu vodíkové vody. Jsme zatím moc spokojení. Ale potřebovala jsem se zeptat na informaci ohledně Vaší firmy co všechno nabízíte. Pan Ondřej Pecha mi velice ochotně a obětavě vysvětlil všechny otázky, které byly pro mě fakt zajímavé ohledně zakoupeného přístroje. Moc panu Ondřeji Pechovi děkuji za jeho ochotu. S pozdravem Vlasta Plešková. Hodslavice 1.3.2025.
Poděkování za ochotu
velmi pěkně děkujeme za ochotu a vstřícnost. Přejeme ať se Vám i firmě daří v pracovním i osobním životě a zdravíme.
3.11.2024
Poděkování
Vážení, byla jsem na sezení 23.10. 2024, kde jste představovali výrobky vaší firmy, byla jsem tam již podruhé, protože poprvé před necelýma dvěma roky jsem si koupila celou sadu hrnců, plus pánve a dva indukční vařiče se kterými jsem VELMI spokojená, je to nejlepší kup mého života, opravdu velká spokojenost!!! A nyní jsem si koupila pomalý hrnec a hned jej vyzkoušela a mohu jen opět konstatovat vynikající nákup. Chtěla bych také poděkovat p. Brabcovi a jeho asistentce za zajímavou přednášku, laskavý a přátelský přístup.
28.10.2024
Děkuji vám
Pochvala za prezentaci
včera jsme byli s manželem na prezentační akci vaší firmy v Bohumíně-Šunychl v restauraci Zlatý jelen.
Pochvala chlapcům. Připraveni, nebyli nudní a vše dělali na úrovni.
Ten starší uměl velice rychle, vtipně vše podat.
Mladší, opravdu šikovný, zařídil zbytek...uvařil, nabídl, uklidil a vše kolem obhospodařoval. Šlo jim to...
Nakonec domluva s klienty. Dělali oba a šlo to opravdu v pohodě.
Pán ředitel by měl vědět, že mu dělají dobrou reklamu po republice.
Moc zdravíme do Šumperka.
Ať se firmě daří
24.07.2024
Profesionální přístup při vyřízení reklamace
Zdravím, balíček s pánví dorazil a já znovu děkuji za Váš profesionální přístup v otázce reklamace.
Vážím si Vaší důvěry!!!
Přeji hezký den z Trutnova!
07.03.2024
Spokojenost s pomalým hrncem
Dobrý den, pane Řehůřku.
Nejprve mi dovolte projevit naprostou spokojenost s Pomalým hrncem, který jsem dostala k Vánocům.
Protože jsem však ve vánočním zmatku někam založila recepty, moc Vás tímto prosím o zaslání receptů.
Děkuji za pochopení.
05.02.2024
Pochvala za vyřízení reklamace
Dobrý den p. Stankušová, chtěl bych Vám, resp. Vaším prostřednictvím velmi velmi poděkovat všem spolupracovníkům, kteří se podíleli na naší reklamaci uvedeného kusu nádobí. Bylo to provedeno velmi profesionálně, dobře a na dnešní poměry rychle. Balík jsme obdrželi v pořádku a k naší spokojenosti už včera kurýrem. Proto ještě jednou díky a též vám všem přejeme hezké svátky.
22.12.2023
Recenze na zboží
V květnu letošního roku jsme zakoupili od firmy SAVING EUROPE s.r.o Šumperk nádobí a indukční varnou desku. Pracovníci nás seznámili s firmou a s jejich výrobky. Mohu říci, že akce byla zajímavá a názorně nám předvedli používání. Od května vaříme na této indukci a používám nádobí k velké spokojenosti. Musí si však uživatel sám vyzkoušet, jak toto nádobí a desku používat. Hodnotím i vstřícnost pracovníků ke svým zákazníkům. V minulém týdnu se mi stala nemilá věc-rozbila jsem jednu skleněnou poklici .Obrátila jsem se na pracovnici firmy, jak tuto situaci řešit. Problém je vyřešen k mé spokojenosti. Poklici mám již doma. Doporučuji všem zájemcům, aby se nebáli koupit zboží a používat. Je mi 80 let a přesto jsme si toto nádobí pořídili. Firmu doporučuji.
19.12.2023
Poděkování za vyřízení reklamace
Dobrý den,
na této akci jsem byla seznámena s produkty Vaší firmy praktickou ukázkou. Nejvíce mě zaujaly pánve a potom, kdy jsem dostala nabídku na nákup tohoto nádobí jsem se rozhodla pro pánev s pokličkou a k tomu pánev nízkou. Obě pánve jsem vyzkoušela a jsem nadšená, jak lehce se na nich s minimálním množstvím tuku nebo vůbec žádným vaří. Materiál pánvi má opravdu vlastnosti, které jsou předváděny a popisovány, okamžité rozpálení, volí oka a amolety jsem smažila bez tuku - výborné . Jsem velice spokojena, že jsem se rozhodla toto nádobí koupit a doporučuji dalším kuchařinkám.
09.12.2023
Zdraví Dagmar Stuchlá
Poděkování za vyřízení reklamace 09.12.2023
Dobrý den, dovolte mi, abych Vám touto cestou poděkoval za vyřízení reklamace 79/2023. Jste skvělá firma, jak v prodeji, tak ve vyřízení poruch a závad a máte skvělé zaměstnance a to jak v komunikaci, tak v ochotě při problému pomoci .
09.12.2023
Poděkování za profesionální přístup a ochotu
Dobrý den,
ráda bych Vám tímto poděkovala za ochotu a profesionální přístup ke mně jako zákazníkovi. Velmi si toho vážím.
22.11.2023
Spokojenost s našimi výrobky
Dobrý den odebrali jsme zboží dle č. smlouvy č. xxx dne xxx smlouva je napsaná na manželku. Fa. adresa je na moji firmu xxx. Fa, uhradíme na Váš učet .Děkujeme a přejeme mnoho úspěchů ve Vašem podnikání. Jsme s Vašimi výrobky spokojeni, vše jsme vyzkoušeli a moc se nám to líbí a děkujeme p.Brabcovi a jeho paní za perfektní předvedeni a ukázku.
20.11.2023
Poděkování za vyřízení reklamace
Dobrý den paní Tomková,
děkuji za vyřízení mé reklamace, vše je v naprostém pořádku a dnes jsem uhradila obě faktury.
9.11.2023
Poděkování za akci
Vážení pracovníci společnosti SE.
Jelikož s přítelkyni propagujeme zdravou výživu, životní styl, náhodně jsme se dověděli o Vaší předváděcí akci. Dne 11.12.2018, v dopoledních hodinách, jsme se proto zůčastnili, dotyčné akce, která se konala v Ostravě -Porubě, v Panoramě.
Při vstupu, nás mile, s úsměvem a vtipným vystupováním, uvítali dva Vaší lektoři. Oba nás pak, ve 2,5 hodinové přednášce učili jak teoretický, tak i praktický, zdravě vařit, bez tuku, pomocí mimořádně kvalitního nádobí, které nám postupně, jednotlivě, předváděli. Zároveň vysvětlovali výhody tohoto nádobí. Jejich vystupování i praktická ukázka byla velice kvalitní a profesionální. Za tyto skutečnosti i velice slušné chování k přítomným, převážně starším lidem, jim děkují.
I následkem této skutečnosti, jsme se s přítelkyni rozhodli, koupit 21. dílnou sadu kuchyňského nádobí.
Přeji Vám v Novém roce hodně úspěchů ve Vašem podnikání.
Poděkování za nákup titanového nádobí
Vážení, na prodejní předváděčce v Olomouci jsem koupil sadu titanového nádobí, vč. indukčního vařiče. Byla to velmi dobrá volba. Jsem nadšen. Od prvního dne po dovezení nádobí domů jsem vyřadil elektrický sporák a také celou řadu dosud používaného kuchyňského nádobí a od té doby vařím jen na novém nádobí. Je to úspora nejen času,ale také úspora el.energie.
Rád bych vám touto cestou moc poděkoval. Vložených peněz,podpořených také slevou od výrobce, vůbec nelituji. Bylo to skvělé a rád bych také vyzvedl kladnou úlohu předvádějícího personálu.Na předváděčce jsem byl s dcerou /manželka nám,bohužel, zemřela/ a oba jsme byli mile překvapeni a s novým nádobím velice spokojeni. S novým nádobím se chlubíme našim přátelům, příbuzným a takovému zboží rád dělám dobrou reklamu. Přeji vám hodně úspěchů ve vaší další činnosti.
Poděkování za profesionální a přístup a nákup
V září t.r. jsme zakoupili sadu luxusního titanového nádobí Ecolife vč. indučního vařiče ecoLife. S nádobím i vařičem jsme maximálně spokojeni. Kvalita odpovídá ceně. Rovněž komunikace pracovníků firmy je naprosto profesionální a neskutečně příjemná. Některé negativní recenze na nádobí se asi zakládájí na skutečnosti, že tito lidé toto nádobí neznají a nikdy v něm nevařili. Jinak by to nemohli napsat. Děkujeme touto cestou pracovníkům firmy Saving Europe a přejeme mnoho úspěchů.
Z. Kaláb
Rýmařov
Profesionální úroveň prezentace
Vážení, 16. 1.2017. jsem byl s manželkou na Vaší akci. Přestože jsme na akci byli již po druhé,musíme konstatovat,že úroveň předvádění je velice profesionální. Předvádějící pan Podešva nemá chybu.Od Vaší firmy máme velký pekáč na husu. Toto nádobí se Super. V současné době nám bohužel situace v naší rodině brání zakoupení dalších věcí. Věříme,že se situace vykrystalizuje v náš prospěch. Propagujeme zdravou výživa a životní styl a proto nadále budeme fanoušky Vaší firmy. Vaše nádobí chválíme při každé příležitosti. Věříme,že se v budoucnu opět staneme Vašimi zákazníky.
Poděkování za akci - poučení
Vážení pracovníci společnosti SE,
dne 20.6. jsem přijala pozvánku na odborný seminář Vaší firmy. Hospodárnost v naší rodině měla váhu a byla vždy zdůrazňována. Proto mně to zajímalo, obzvláště když jsem již v důchodu a obsah Vašeho semináře má mi co říci. Poslouchala jsem pozorně a říkala jsem si, že Vaším poučením by měly projít hospodyně, především ty začínající. Vždyť velkými změnami prochází výroba, každé lidské konání a tedy i ve vedení domácnosti. Říkáme tomu pokrok.
Je dobře, že informujete a tím i poučujete národ, Vaše činnost je na úrovni vzdělávání národa, protože pomáhá zvedat kvalitu života a ten se mění (podle mne) poměrně rychle. Fandím Vám! Obsah Vaší práce s posluchačem, předvádění a reakce chválím! Rovněž Vaši asistenti mají patřičnou úroveň.
Odnesla jsem si domů mělkou pánev a nože. Věřím, že mi budou dobře sloužit. O mých zkušenostech si třeba časem i popovídáme.
Přeji Vám ze srdce, aby Vám nikdo svou špatnou pověstí práci nekazil. Řekl jste mi, že svou práci děláte rád. To jsem vycítila.
P.S.
Vyřiďte prosím pozdrav a dík paní Ladě u telefonu. Nemá to s námi lehké, ale vše vysvětlí a je vstřícná.
Poděkování za prezentaci Poděkování za prezentaci
Vážení,
v minulém týdnu jsem od Vás dostal pozvání na Vaši prodejní akci v Lounech. Neváhal jsem a na akci jsem přišel, protože Vaši firmu znám již delší dobu a věřím, že nejste žádní šmejdi. Přednáška a ukázka byla zajímavá, dobře předvedená, ale čekal jsem předvedení většího sortimentu výrobků.
Na Vaší akci v minulém roce, které jsem se také zúčastnil, byl předváděn také pomalý hrnec, který jsem si s indukčním vařičem od Vás koupil. S oběma výrobky jsem velice spokojen a každému je doporučuji. Kladně také hodnotím Váš vztah k zákazníkům, protože mou chybou a neodborným zacházením mi praskla keramická nádoba u pomalého hrnce. Po konzultaci s Vámi mi byl nový keramický díl za rozumnou cenu a krátkou dobu dodán.
Přeji Vám hodně úspěchů ve Vašem podnikání.
Skvělý pozáruční servis
Hodnocení: slušná předváděčka kvality, nikoho nenutili k nákupu,příjemně mě překvapilo, že poskytují i pozáruční servis v době kdy dost firem má za to, že po zákonem dané záruce se má nakoupit výrobek nový.Tak to není tento případ, zřejmě jsou si kvalitou jistí.
Akce v Havlíčkové Brodu - milé překvapení
Vážení,
dne 6.2.2013 jsem se zúčastnila vaší předváděcí akce v hotelu Brixen v Havlíčkově Brodě. Byla jsem (a troufnu si říci, že i ostatní účastníci) mile překvapená jednáním vašich pracovníků (tým č, 29), hlavně panem Michalem Jílkem, který perfektně předváděl nabízené pěkné výrobky, nesnažil se zbytečně prodlužovat čas, dodržel slíbenou délku trvání. I místo předvádění bylo příjemné a hlavně nás překvapilo, že i když někdo si nemohl něco koupit, nesnažili se být nevlídní a hrubí, což se dost často na těchto akcích stává. Proto jim za tento přístup k účastníkům přeji hodně úspěchů na všech akcích a vašemu podniku hodně takových týmů.
Poděkování za nákup indukce
Dobrý den,
dnes jsem telefonem hovořil s paní Švédovou.
Sdělil jsem jí, že jsme v termínu zaplatili částku 5 000 Kč i první splátku za sadu, kterou jsme od vás nakoupili 26. ledna ve Žďáru nad Sázavou. Od druhého dne žena nevaří na ničem jiném než na indukci a nevaří v ničem jiném než ve vašich hrncích a jsme opravdu spokojeni a myslím, že i šetříme elektřinu.
Viděl jsem na vaši firmu i recenzi, kdy si stěžovali a označovali vás za šmejdy.
Myslím, že vaše forma nabídky je přijatelná, dozvěděl jsem se zajímavé poznatky o energii a šetření v domácnosti.
Pokud by byl z vaší strany zájem o nějakou formu spolupráce, jsem ochoten vám pomoci.
Poděkovat za Váš lidský i profesionální přístup
Vážení provozníci!
Chtěla bych Vám touto cestou alespoň poděkovat za Váš lidský přístup k zákazníkovi.dopis 1 Ikdyž z moji strany došlo ke zrušení resp. odstoupení od kupní smlouvy v řádném termínu, přístup Vašich pracovníků zaslouží v dnešní době obdiv. Přeji Vám všem mnoho osobních i pracovních úspěchů a ještě jednou děkuji.
Poděkování za přístup Váš a Vašich kolegů
Dne 28.8.2013 jsem se zúčastnila akci firmy Saving Europe. 00001
Se vším jsem byla spokojená, manažer firmy Michal Riczák se choval velice taktně, uctivě a bez jakéhokoliv nátlaku. Za přístup jeho a jeho kolegů, vyslovuji poděkování. Jsem zdravotní sestra a vím o čem hovoří, když se mluví o zdravé výživě.
Poděkování za akci - Vaření bez tuku a zdravě
Dne 28.8.2013 jsem se zúčastnila akce, ve které jsem se naučila, jak se vaří bez tuku, zdravě. Jejich manažer, který akci uváděl byl velice sympatický. Byla jsem se vším spokojená. Jeho přístup k lidem byl vstřícný, slušný.
Na takové akce je radost chodit, protože co slíbí to splní. Děkuji všem co akce připravují a přeji jenom spokojené zákazníky.
Poděkování p. Riczákovi za velmi vstřícné jednání
Dne 3.9.2013 jsme byli na přednášce v Táboře v hotelu Slávie, kterou vedl p. Michal Riczák. 00003
I když jsme si žádné zboží nekoupili, přesto by jsem touto cestou chtěli p. Riczákovi poděkovat za velmi pěknou přednášku a vstřícné jednání.
Akce v Rakovníku - nákup Black Premium Line
Vážení přátelé.
Ve středu minulý týden jsem navštívila vaši akci v Rakovníku. Přísahala jsem si, že nic, ale opravdu nic nebudu kupovat. Mám na chalupě indukční vařiče, které používám 5 let. Nádobí mám všeho druhu, hlavně když šlo použít na indukci. Proto mě zaujala přednáška a tak se mi líbilo jeho použití, že jsem neodolala a koupila jsem si sadu Black Premium Line. Doma mě samozřejmě manžel nepochválil. Hned druhý den jsem zkusila udělat pudink, který nikdy a na žádném nádobí jsem nemohla vařit bez míchání a stejně se mi vždy dost přichytil. A ono to opravdu funguje. Zamíchala jsem jenom jednou, aby se mi rozpustil cukr, přikryla poklicí a děj se vůle boží. Byla jsem mile překvapená a hlavně zb ystřil i můj muž. Druhý den jsem naplánovala pstruha. Neobaleného v mouce, pouze osoleného a okmínovaného. Vždy se mi na všech druzích nádobí, které jsem vyzkoušela kůžička přichytila na dno. Tentokrát ne - krásně opečený pstruh se dal velmi snadno obrátit a potom krásně vyjmout. A to bylo rozhodující. Manžel mé nádobí vzal na milost. Už nehubuie.ba naopak říká, že je fain i jeho údržba. Utřu papírovou utěrkou, pro klid duše omyji teplou vodou a hotovo. Dneska jsem smažila žízky. Byly výborné, křehké a do zlatova upečené. Je ovšem pravda, že jsem je pekla na trochu oleji (tak aby bylo zakryté dno). Jsem ráda, že jsem se nechala přesvědčit a nádobí si koupila. Opravdu nelituji. Přeji v&aa cute;m krásný den a mějte se moc hezky.
Velké poděkování za krásné odpoledne
Velké poděkování za krásné odpoledne.
Máme zakoupený hrnec s pokličkou za 3000,- Kč ,už na něm vaříme. Paní Tošenovjanová a její kolega byli užasní.
Poděkování za předváděcí akci
Zúčastnila jsem se předváděcí akce, kterou pořádala Vaše firma. Byli jsme přivítání s úsměvem, a i přesto, že jsme si nic neobjednali, rozloučili se s námi opět s úsměvem a poděkováním za účast na akci.
Akce v Kojetíně - poděkování za velmi profesionální přístup
Dobrý den vážená společnosti,
v březnu jsem se vlastně poprvé zúčastnila Vaší akce v Kojetíně. Byla jsem velmi mile překvapena profesionálním přístupem Vašich pracovníků; tato byla pro mne přínosem, především názornými postupy na užití předváděných výrobků. Nakonec jsem i získala bonus a předváděné nabízené nádobí AML vč. varné desky jsem si koupila.
Byla jsem velmi spokojená a hlavně bych touto cestou chtěla poděkovat především panu Ivanu Brabcovi, který mně nejen doručil zboží domů, ale osobně jej vybalil, spolu jsme je zkontrolovali a seznámil mně s jejich užíváním. Omlouvám se, že píši až nyní, ale byla jsem nemocná a nemohla jsem tudíž věci pořádné odzkoušet - nyní před velikonocemi se mi to povedlo - a tak teprve děkuji.
Přeji Vaší firmě hodné úspěchů a spokojených zákazníků.
Pochvala za následnou péči o zákazníka
Dobrý den vážení.
Velmi mě potěšilo jednání vaší firmy, za které velmi děkuji. Po uvážení mě bylo vyhověno vyměnit zboží z vaší nabídky. Zvlášť oceňuji jednání vaší operátorky p. Stankušové, která mi vyšla vstříc.
Věřím, že vaše výrobky budu využívat a budu spokojená. Přeji Vaší firmě do dalších let mnoho úspěchů.
S pozdravem Švihálková